ikväll åker vi

nu är det bar få timmar kvar tills älvsjö aik f16 lämnar stockholm. ja har börjat paka lite men nu tog jag en liten paus och jag ska äta lite och sen gå en sista sväng med peppe. efter jag kommer hem så måste jag fortsätta packa jag hoppas värkligen jag får med mig allt jag tror inte det fatas så mycket iallafal för väskorna är nästan fulla redan. när mamma slutar så ska jag cykla och möta henne och så ska vi handla lite godis till resan. nä det var väl allt ni får ha det bäst medans jag är borta jag kommer hem tidigt på måndag morgon så då låvar jag och skriva...puss jag kanske hinner skriva ett litet hej då innan jag åker men ocm jag glömmer så HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0