design

idag har jag hjälpt mamma och pappa lite med badrummet men för ca en timma sen så började jag bygga två st stubb pallar. iden har jag fått från äntligen hemma. jag är inte klar ännu jag ska även måla dem och kanske sätta på två handtag.

jag började med att såga av en stubbe som sän blev till två. ett tips är att inte såga utan
att ta mortorsågen istället det tar nämligen en stund med sågen och så är det mycket jobbit.

en halv timma efter så skalade jag den bort från all bark.

nu är dem klar skalade och behöver stå och torka ur lite så dem inte spriker sen när
man ska måla.

så imorgon ska jag måla dem det blir i någon brun färg, bäts tror jag det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0