dags för lunch

jag har varit ner vi sjön och badat peppe och när jag komm hem började jag med lunchen. nu är jag klar det tog nämligen en stund för potatisen att bli klar. jag brukar inte göra så här god lunch utan jag brukar bara slänga i mej någon smörgås eller fil.
när nu måste jag sluta maten blir kal
så här blev det:

-stekt kycklingfile
-ungns potatis och lök
-pappas hemma gjorda ätiksgurka
-söt sur sås
jag får se om jag orkar alting anars får väl peppe hjälpa mig med det sista.

-vaniljglass
-o´boy pulver
-kex
min efterätt kanske får  äta den ikväll vet inte om jag kommer orka efter all mat.


Kommentarer
Postat av: Matilda - Just Matilda

nej gud så gott!

2008-07-25 @ 19:34:25
URL: http://justmatilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0