ca 60 nya par i västerås

hej,förlåt att jag inte skrivit på ett tag jag har varit borta så mycket under dem senaste dagarna.

när jag var i västerås i fredags så var det ful propat med bilar allt från gamla till nya.
min halv bror skulle ju då gifta sig men det var inte bara han som skulle det.
eter en stund var det säkert en kö på 500m med bilar som skulle gifta sig. som tur var kom dem ganska tidigt så vi behövde inte stå i kö så länge. när det väl var deras tur så tog jag självklart fram kameran och var redo för att ta foton. det gick väldigt fort prästen som var en kinna bablade lite och sen var det klart. dem satte på sig ringen och åkte senan en rinda med bilen.
jaja och sen när allt det var klart så åkte vi förbi sibyla och handlade hamburgare på vägen hem.

bilder från giftemålet:

bruden och min bros dotter(nikol)

noel nin bros son har också hittat en brud men det går nog inte att få ihop det är ju hans egen kusin.

en liten bild av västerås medans vi köar till prästen...

kyssenkameran var lite sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0