båt idag

förlåt, det har inte bloivit något skrivande idag för jag har varit ute med båten erik och madde följde också med och vi hade skit roligt och mysigt förutom alla fåglar som atakerade oss. det började men en and som vi matade med kakor och sen kom det fiskmåsar det blev bara fler och fler. fåglar kom från alla håll och kanter. det var riktigt läskigt ibörjan men man vande sig sen med dem. när erik hoppade i för att hämta glassen som blåst iväg så försvan fåglarna mer och mer. ska vissa bilder senare på alla fåglarna men jag glömde kameran så erik fick fota lite med hans mobil och han har inte hunnit skika dem till mej ännu.
imorgon så kanske vi ska cykla till min moster och övernatta där hon är nämligen bort rest och då får vi låna hennes gäst stuga och ligga i. får se om vi orkar imorgon jag är iallafal på det nu men man vet ju aldrig.
ja, så har min dag varit hur har din varit?
....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0