22.59

idag har erik och jag varit hella dan vi har hittat på massa skoj. vi han med ett kvälls dopp men idsg tycker jag det var kallere än igår i vattnet. det blev iget av med att cykla till min moster och sova över men det blir imorgon istället. maddes pappa fyllde år idag så då kunnde inte madde och det blir ju roligare desto fler man är. japp, så imorgon runt tolv tänkte vi åka iväg vet inte än om vi tar peppe med oss det blir ju lite tryggare på natten då. lite mörk rädd er man ju...
tänkte gå och lägga mig nu kanske blir en lång dag imorgon så det gäller att vara ut vilad.
(blir inga bilder idag orkar inte fixa något blir säkert massor efter jag kommer hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0