20:26

madde och jag träffade erik på väg ner till vattnet så han följde med oss. vi hittade en egen brygga där ingen var så det passade bra pga att då kan peppe springa fritt. när vi väl var nere varr det så varmt att jag bara bytte om och hoppade i. äfter det låg vi och solade lite medans peppe fick bada. och näe jag tykte det räkte för honom så började vi gå hem igen. när jag kom hem var maten klar det var jätte gott med lite mat efter den långa promenaden. nu sitter jag här framför datorn och tittar buss tider om när jag ska åka imorgon till träningen. det är en morgon träning som börjar 09:45 och jag måste gå upp åtta för att hinna byta om innan bussen går till station. jag hade tänkt gå och lägga mig ganska tidigt idag  så man orkar hela dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0