vad är meningen med livet???

hej tillbaks igen var ett tag sen jag skrev nu så jag tänkte bara skriva lite kort och vissa att jag lever.
inte långt kvar till skolavslutningen tror det bara är sju skoldagar kvar för min del. fan vad terminen har gått fort käns som om det var sommar lov aldeles nyss.
våra betyg är redan satta och därför undrar jag faktigst varför jag går i skolan kan ju lika gärna skita i det???
man måste ju och om jag låssas vara sjuk kommmer jag ju inte få gå på tråningen så det är menings löst.
men nästa vecka ska vi till stan med klassen längtar faktiskt till det för vi brukar nämligen ha väldigt skoj då och jag hoppas vi får det i år igen. ska försöka hinna med att köpa dem sissta julklaparna då också har inte så många kvar om jag tänker efter.....

kram och puss<333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriiiiiv jag följer din blogg varje dag,! !!

love it, uppdatera mer och med flera bilder så blir den magnifico !!!

2008-12-12 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0