hej hopp=)

vet ni vad mitt internet funkar nu pappa och min bror lista ut vad som var fel inte för att jag fatta vad det var för fel men men. nu är jag iallafal tillbaka jag försökte skriva på min brors dator men det gick inte så bra.
ska iväg på träning nu fys fy fan orkaaaaaaaaaaar INTE.
kommer vara helt död ikväll.

vi hade växt verk idag så jag komm hem runt halv ett och käkade en pizza framför tv sen gjorde jag lite läxor.
innan mamma och papppa kom hem så han jag baka lite också finska pinnar och kladchokladrutor elller vad det heter.
skit gott men jag kom på att det inte var så smart att äta före träning=(

sk askynda attt klä på mig nu för sen ska jag ner till marren
krammisar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0