dan före dan före doppar dan

eller är det fel???

hejsvejsan

man kan säga att det bara är en dag kvar nu fan vad jag längtar. jag har köpt allla julklappar nu och mina pengar är så gott som slut.
hoppas jag får lite i julklapp.
idag har jag varit med yuki hela dan vi hade fett kul vi var i huddinge och öpte det allra sista och sen åkte vi ham hitt och gjorde knäck och ischoklad....mmmmmmmm det blev jätte gott med knäcken har inte stelnat än vi gjorde säkert något fel=/ men men det blev gott så det s
pelar inge rol. imorgon ska jag städa hela dan och sen ska vi köpa bingolotter för vi ska vara med på uppesittakvällen och mysa.
hoppas vi vinner något i år det gjorde vi inte förra året=(

god jul på er om jag inte hinner skriva innan tjugofjärde<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0