27 december

tjohej!!!

julen har varit helt underbar har fått träffat nästan hella släkten och sen har jag fått massa julklapar. eller det blev inte så mycket julklappar jag fick mäst pengar så jag kan köpa själv så jag ska ut på söndag eller måndag och shoppa. jag har redan varit ute en gång med mamma och bin brosa och då köpte jag ett par skor, en kofta och en tjock tröja. jag gjorde av med en femhundring fick faktiskt ganska mycket det är ju rea nu och så så det blir ju inte lika mycket pengar som vanligt och då är det roligare och shoppa när inte pengarna tar slut lika fort=)

jag ska åka och klättra idag efter det ska vi på middag hos min moster det brukar bli jätte god matt där=d

snart är det nytt år också har inte bestämt vad jag ska göra på nyårsafton, kanske ska vara med tjejerna om dem inte hittat på något än.
nu ska jag sticka iväg vi får se när jag skriver igan har inte planerat så långt<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0