trosa

har kommit hem från trosa nu och jag har haft det ur mysigt. vi stanade och åt på ett jätte mysigt litet café jag tog pankakor med sylt och grädde. mormor var så himmla gullig och betalade maten. jag hittade hur mycket som hälst som jag tyckte var fin men köpte inget av det. vissa grejer var lite dyrt och jag snål som jag är köpte ju inte då. men men fick lite ider kanske fixar det själv på något sätt. mormor jag och min kusin fick en ide om att starta ett eget litet café när vi satt och åt får se om det blir av men skulle vara roligt. nä, peppe har inte fått varit utte än måste gå puss, puss.


Kommentarer
Postat av: pim

ja, du kanske vill komma hit på lördag? :D

på söndag ska pu tävla så de funkar inte att sova över..

eller så kan jag komma till dig :p

2008-08-14 @ 18:32:42
URL: http://pimkarlstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0