solig dag idag!!

godkväll på er!! var som sakt hemma hos min lärare idag det var roligt ibland men också långtråkigt jag tror det var lite för lång tid vi var där man hade nämligen inte så mycket att göra vi snakade mest skit med varandra. padlade kanot gjorde vi skit mycket det var jätte musigt att ligga och gunga på vågorna och bara prata. när jag kom hem så bästelde vi flyggbiljetter ner till warsawa i polen vi ska nämligen ner och kolla på när min bror kör em tävlig i judo. ska även ta med mej lite pengar och shoppa när jag är där. nu ska jag lägga mmig och läsa en stund jag är helt slut kommer inte orka gå upp om jag inte lägger mig snart..natti natti

p.s blev inga bilder kommer inte bli det på  ett tag tror jag för min kamera har cpat upp sig så det får bli gamla bilder tills vidare..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0