pappsen fyller år!!! grattis<333

har varit på träning det känns som om det var evihetter sen vi hade det men men.
idag fyller pappsen år vi firade honom inte specienlt mycket utan vi ska göra det på lördag då vi ska ha kräftskiva. massa folk kommer och vi ska även fira min mosters födelse dag hon fyller nämligen år på fredag. jag har matcher i helgen men ska försöka vara med lite kompisar också på måndag tänkte jag och y åka till sydpoolen men jag vet inte än. imorgon ska jag har min första hemkunskaps lektion på hur länge som hälst. ska bli ass roligt hoppas jag tycker det efter också. efter skolan ska jag följa men y hem hon har låvat mig att vi ska göra risbollar. jag bara älskar det har lite svårt att göra det hemma så jag passar på när jag är hoss henne...kram nu ska jag gå och suussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0