OS Tskland-Brasilien

känner mig lite bättre idag har inte lika ont i halsen. träningen igår blev inställd tur för mig för jag slapp hoppa över den. det blir träning imorgon istället och då tror jag jag orkar gå jag får se vad mammsen säger. idag är det lite finnare väder än igår då det regnade hela dan så jag tänkte gå en lång promenad med peppe så jag pignar till. men det får bli lite senare på dan för just nu spelar tjejerna  os och det är tyskland mot brasilien på ettan. det står fortfarande 0-0 effter 45minuter. hejar inte på något specielt lag nu men jag tycker det bara är roligt att kolla på när tjejer spelar. nu hör jag skrik lika bra att gå och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0