mums mumms mummms


några saker jag älskar mest i hela värden, fotbollen,glass, peppe!!
(blev några gamla bilder har ju igen kamera för tillfället)


godagens! sitter här och äter lite godis som blev över sen helgen. tänkte sätta igång och städa rummet men ja vet inte om jag känner för det får se lite senare. pappsen fick jobba över idag och mamma ska hålla i barn träningen på judon så hon kommer inte häller för en sent ikväll. så jag får fixa egen mat idag och sen tror jag jag ska baka någon och sitta framför tvn och myssa lite senare på kvällen. hoppas jag hittar en bra film som går då. ni kanske vet någon?
skulle igäntligen vara med y idag men det blev ändrade planer på grund av att hon hade hemspråk. så det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0