matchen blir inställd

jag följde med f hem idag y hängde också på det blev ju ingen match idag som det skulle vet ej varför får väll reda på det sen. hemma hos f hade vi ur kul spelade itoy(eller nu vad det hetter) var riktigt skoj men man blir fort trött av det så  då satt e vi oss framför datorn sen. nu är ja hemma mammsen och pappsen håller på i badrummet ska försöka bli klara med det nästa helg. imorgon kanske vi ska sätta in duchen. imorgon blir det även kräfftskiva  massa folk kommer hitt på kvällen mina kusiner skulle komma lite tidigare pappa skulle hjälpa dem med bilden den ska nämligen besiktas nesta vecka och det var något som inte stämde med den.  nu ska jag killa ut med hunden han är så rastlös nu så det  inte är sant. han springer nu runt med min sko i mun hoppas jag kan få fast hann med det kan nog ta ett tag...ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0