hello!! girls and boys

hemma från skolan nu det blr träning ikväll på gamla ip dem har nämligen inte hittat en ny plan åt oss ännu. så vi får stå ut med en ko hage en stund till. flisan och jag ska åka tåg dit och sen får vi gå en sväng för att komma fram. våra föräldrar kan integå pga att dem ska på föräldrar möte.
det har varit stopp i våra toaletter sen i måndags och på tisdagen började dem typ rinna över så det blev typ översvämning. toaletterna ligger precis vid mitt skåp och där har det och så varit blött. det stank värkligen bajs och kiss igår men det var inte lika farligt idag.under våra skåp är det fortfarande blöt. dem kanske måste renovera där bara för det kan ha blivit fuktskador. haja vad jobbit vi har det varje gång vi ska hämta något ur skåpet så måste vi holla andan.
nu ska jag inte klaga mer jag får se det positivt  för om det är så att det måste renoveras så får vi iallafall fräsa toalletter men jag vrt inte om det är värt det pga av lukten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0