ettan förlora, tvåan van....

vi kom två på olympiaden men alla lag fick pris endå. glass blev priset så varje lag fick dela på en bytta glass inte för att alla orkade precis men men. mina lärare är ganska gulliga om man tänker efter. på måndag ska dem vanliga lektionerna starta och det nya shemat med dem nya tiderna. själv tycker jag vi fick ganska bra tider några sovmornar och så slutar vi nästan före tre varje dag utom en dag jag tror det var på onsdagen. just nu håller jag på att lada inför matchen senare mamsen ska sjussa mig. den är nämligen i naka så det är ganska långt ifrån mig. imorgon blir det också match fast på morgonen jag tror jag måste gå upp runt halv sju och det är tidigare än vad jag har gjort hela veckan. så det är inget jag ser fram imot precis. vaad ska ni göra i helgen komentera och skriv gärna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0