borta bra men hemma bäst!

nu är jag hemma vi kom till A-slut spel men åkte ut första matchen. vi spelade inge bra den matchen precis men roligt har vi haft det. sista matchen vi spelade var på lördag men vi hade bokat tåg biljetter till söndag kväll så vi fick gå och ha kul i umeå två dagar. lördag kväll åkte vi på disco det var faktiskt riktigt kul anars brukar jag inte tycka det för jag äär ingen höjdare på att dansa prrecis. men att åka ditt med laget var riktigt skoj. discot slutade klockan tolv och vi var hemma runt halv ett som tur var så följde en jätte snäll kille från discot oss hem så vi slap gå ensama.på söndagen åkte vi och kollade på lite matcher från slutspelet bland anat F16 finnalen. tjejerna som van vå final var helt grymma dem hade även vunnit tre år i rad nu. efter matchen gick vi hem och pakade och sen gick vi på stan och käkade hela laget efter det så åkte vi mot tåget. när vi äntligen var på väg hem så fick vi veta att tåget var försenat och att vi skulle komma hem ungefär två timmar senare men tillslut blev det till och med fyra timmar sena så det är jag lite sur för men nu är jag hemma  och det käns sjönt. har sakt hej till peppe och lilla tusse och nu ska jag försöka paka upp lite jag måste även försöka hinna vissa lite bilder från resan. puss och kram det käns skönt att vara hemma igen och allt är som vanligt.(nästan, mamma och papsen har byggt jätte mycket på badrummet vi kanske ska börja kakla nästa vecka om vi har tur och hinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0