bättre nu än aldrig

hjoho allihop! jag vet att jag inte skrivit på länge har liksom inte haft lust imorgon börjar skolan för mig och jag är hur sur som hälst. känner värkligen inte för att gå upp tidigt och gå till skolan och sen nästan gå hem på en gång för första dagen säger man typ bara hej och sen är det slut. mina kompisar ska typ gå på grillholken imorgon och äta lunch låter mysigt men jag är typ lite sur så jag ska nog inte följa med dem får se hur det går med det imorgon. igår så gick jag upp tidigt och åkte iväg på fotboll vi van med 8-0 tror jag det blev. efter det så skyndade jag hem för att byta om och åka till älvsjö ip och hjälpa till med en cup. det var skit små ungar dem var typ 00 och hade inte spelat en enda match förut så det såg ganska kul ut. jag hjälpte iallafal till med att vara domare och så stog jag och passade så att inte förmånga hoppade på hoppborgen. att vara domare var svårt det var faktiskt första gången för mig och jag kommer nog inte göra om det för det är förmycket att hålla reda på och sen blev det bara fel för mig men det gick väll ganska bra tillslut tycker jag.
efter den långa dagen på ip så åkte jag in till stan och kollade på midnattslopet när mina två små kusiner och deras föreldrar sprang. jag tyckte dem var väldikt duktiga och jag skulle inte klarat det bättre. halv tolv åkte vi hem och en av mina kusiner följde med hem han fryste nämligen och då ville han inte stana kvar lika länge. så han fcik jag ligga och trängas med i min stora säng jag fick till min förvåning sova väldigt länge runt halv tio vaknade vi och satte på en film tills mamma och papppa vaknade. hela dagen har vi  jobbat i bdrummet och vi har hunnit kakla en hel väg. jag tycker det blir jätte fint. nä, nu ropar mamma och jag måste gå och äta. jag hoppas jag har lust attt skriva imorgon men jag vet inte jag kommer nog vara ganska depig...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0