andra dan i skolan


peppe tycker inte häller om skolan för då får han vara änsam hemma och det är inte kul tycker han. 

shoho!! skolan har börjat vi startade lite mjukt och slutar halv två hela veckan tur är väll det. imorgon ska vi ut på utflykt hemma hos min lärare (hon bor som på landet) vi ska bada och padla kanot jag hoppas det blir lyckat väder annars kommer det inte bli lika roligt eller vad tror ni? runt fyra fick föräldrarna komma och ta med sig lite piknik och bara omgås låte mysigt tycker jag. hoppas bara min käre kompis Y blir frisk tills imorgon anars får jag väll vara med en annan snäll tjej E. pga att vi kommer vara där så länge så får vi sluta efter lunch på fredag och då tänkte jag kanske vara med lite kompisar jag till och med kanske åker på en liten shopping tur till stan. puss ock kram hoppas inte skolan är allt för besvälig för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0