-livet är hårt och det tar lång tid att glömma!-

god dagens! idag har jag inte gjort så mycket har  bara varit ute med hunden och sen så  har jag suttit framför datorn. kl fyra ska jag iväg på match. mamma och pappa får semester nu en vecka och då ska vi försöka jobba klart vårat bad rum.
nästa måndag börjar vi skolan eller är det  på tisdag? jag vet inte jag får nästan tårar längtar värkligen inte tillbaka det är så skönt att bara vara hemma.  nä nu  ska ja g inte tänka mer på det blir bara så läsen. imorgon ska jag och mormor åka iväg till trosa kanske min kusin matilda följer med. vi ska shoppa lite och sen bara tralla runt och se oss omkring. nä nu ska jag gå och äta något och sen åker jag iväg på match skulle hämta flisan och hennes kompis vikan klockan fyra..puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0