-bättre nu än aldrig-

känner mig hur tröt som hälst känner värkligen inte för att gå till plugget imorgon. någon som håller med?
går dagen var jag hoss mormor hjälpte henne men att designa hennes vardagsrum ble faktiskt riktigt bra. vi var på ikea och köpte mata bord och lite annat. själv köpte jag lit också några växter och lite småt. men det blev så att mormor betalade snäll som hon är. tack mormor! hade ur trevligt och roligt igår =)
var med erik idag vi satt mest framför tvn och hade det lite halv roligt. har städat rummet lite men peppe hade varit här och vält soptunnan när jag var borta så det ser lika hemskt ut nu. får väll fixa det innan jag går och lägger mig ikväll. jag måste bara säga att jag saknar min kamera det blir inga bilder längre på bloggen jag tycker iallafal det är roligare då. får se om den går att fixa anars får jag väll önska mig en i jul. kanske blir en system camera då vem vet. (håller tummarna!!)

Kommentarer
Postat av: pim

de handlar väl om mig på sätt och vis, båda mina hästar har sparkat varandra i hagen och är skadade, fleur måste vi avliva så de kändes som om "botten is nådd" :p

kram

2008-08-24 @ 22:07:23
URL: http://pimkarlstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0